Mannendag Barneveld 2017

25 maart 2017 van 09:30 tot 15:00

Op zaterdag 25 maart 2017 vindt in Barneveld opnieuw de jaarlijkse Mannendag Barneveld plaats. De Mannendag heeft als doel mannen te laten nadenken over hun persoonlijke relatie met God en de betekenis hiervan voor hun dagelijks leven.
Thema
Het thema van de Mannendag Barneveld is dit jaar “Geloof in Uitvoering” We weten vaak heel goed wat we geloven. Geloven zien wij vaak als een stellig weten, kennis dus. Het lijkt vooral een zaak van je hoofd. De kerk besteedt veel tijd aan kennis en het uitleggen van leerstellingen. We weten het allemaal wel. Maar is dat echt zo? “Geloven doe je in de kerk”, is een uitspraak die lijkt aan te geven dat geloven niet iets voor door de week is. Wat kun je met je geloof op maandag? Als je aan het werk bent? In je huwelijk, in je sport of hobby, als vader, achter de computer, als buurman, als …vul maar in waar je in je leven ook maar mee bezig bent.
Hoe kun je leven als christen in de gewone zaken van het leven? Hoe wordt geloven zichtbaar vanuit je hoofd en je hart, met je handen?
Sprekers Hans Maat en Jurjen van Houwelingen gaan met dit thema aan de slag. De zangbegeleiding is in handen van Jorrit Woudt.
Locatie, datum en tijd
De Mannendag Barneveld vindt plaats op zaterdag 25 maart 2017 van 9.30 tot 15.00 uur in De Burcht, Van Schothorststraat 24, Barneveld.
Aanmelden
U kunt zich aanmelden door het overboeken van 16 euro naar bankrekening NL25 RABO 0305 5853 98 t.n.v. J.J.D. Baas te Barneveld, o.v.v. uw mailadres (vervang @ door at). Met uw bijdrage en die van de sponsors wordt de kosten van deze dag betaald waaronder de lunch, koffie en thee.
Voor meer informatie
Op de volgende pagina’s vindt u ons logo, een illustratie en een beamer-bericht. Bezoek voor meer informatie www.mannendagbarneveld.nl
Contact
Voor meer informatie over dit persbericht: Marijn Schouten, schouten62[at]gmail.com of 0653 284 552