Bazaar

Uw aankoop betalen

Zaterdagavond 2 november 2019 is de jaarlijkse bazaar weer afgesloten met de dienstenveiling in Rehoboth!

Alle kopers van harte gefeliciteerd met de aankoop van uw dienst!
Indien u de dienst nog niet betaald heeft, mag u het bedrag zo snel mogelijk overmaken naar:

NL88RABO 0355100436 tnv Hervormde Gemeente Renswoude.

Bij eventuele vragen kunt u contact opnemen met de bazaarcommissie op 0612608593.
Veel plezier met uw dienst, en ook hartelijk dank voor uw steun aan onze mooie koepelkerk!

 

Opbrengst 2019

De bazaar/rommelmarkt van de hervormde gemeente in Renswoude heeft ruim 29.000 euro opgebracht. De opbrengst is bestemd voor het restauratiefonds voor de Koepelkerk.
De nieuwe activiteiten dit jaar -zoals de Food Court en jeugdactiviteiten- waren een succes en hopen we volgend jaar verder uit te breiden! Ook in de meubelmarkt was het een gezellige drukte tijdens de Bazaar. Deze is wekelijks open op donderdag, vrijdag en zaterdag, en ook deze opbrengst komt ten goede aan het onderhoud van de Koepelkerk.

Ook willen we via deze weg met name de ruim 100 vrijwilligers en taartenbakkers bedanken!
We zijn enorm dankbaar voor de saamhorigheid die we in de voorbereiding en op de bazaar hebben mogen ervaren! Wat een mooie manier om elkaar op deze manier tot een hand en een voet te mogen zijn!

 

Prijzen verloting

De prijzen van de officiële verloting vielen op de volgende lotnummers: Cortina e-bike: 2346, Dinerbon de Dennen: 1810, Tefal Airfryer: 2408, Konijnenhok: 4399, Bosch haakse slijper: 4636, Senseo Melkopschuimer: 3939, bol.com waardebon: 1290, Senz Smart stormparaplu: 0308, Poederblusser ABC: 0458, Beverbende: 3478
De prijzen van de verloting bij de ingang (met groene loten) zijn gevallen op: Boodschappenkar: 746, Tafelvoetbal: 353, Vleesschotel: 951

Prijzen zijn na telefonisch overleg af te halen bij Gerlinda van Ginkel, De Kweek 15 in Renswoude, tel. 06-20207941.

 

Diensten - Hoe werkt het?

De dienstenveiling gaat als volgt: gemeenteleden bieden een dienst aan. Afhankelijke van de exclusiviteit wordt deze per opbod of inschrijving verkocht. Koper en verkoper stemmen samen een datum af waarop de aangeboden dienst gebruikt kan worden. Bij een inschrijving waar men meerdere deelnemers tegelijkertijd heeft is het belangrijk om de datum vooraf vast te stellen, zodat men gericht voor deze datum kan inschrijven. De koper betaalt de dienst meteen na veiling aan de veilingmeester. De betaling komt ten goede aan het onderhoud van de koepelkerk.

Nog enkele aanvullende opmerkingen over het verdere verloop:

  • Nadat de inschrijving voor het leveren van diensten is afgerond zal de definitieve lijst bekend gemaakt worden op de website. Kijk hier alvast op welke dienst u wilt bieden.
  • De gekochte dienst dient aan de veilingmeester te worden betaald.
  • Binnen 3 maanden dient u als aanbieder zelf contact op te nemen met de koper van het aangeboden product of de aangeboden dienst. Dit is de reden dat de telefoonnummers van de aanbieders op definitieve veilinglijst vermeld zijn.
  • Mocht u op 2 november niet aanwezig kunnen zijn en wilt u toch bieden op een dienst, dan kan dit telefonisch (06-51970068), via de site of mail direct naar bazaarrenswoude@hotmail.com. Met uw bod wordt de verkoop gestart, als niemand hoger biedt bent u koper.

 

Overzicht inschrijvingen

Inschrijven voor onderstaande gelegenheden kunt u nu al doen via bazaarrenswoude@hotmail.com!

27 jun: Middag Waterskien – Dirk Verbeek -> meld u aan

 
25 mei: Pitch&Putt in Papendal – Alfred Daudey -> meld u aan

 
30 mei: Rondje Liniepontje – Frank & Greet van Rijk -> meld u aan

 
apr 2020: Spareribs eten – Evert-Jan Hooijer -> meld u aan

 
29 mei: Vrijdag Steurvissen – Jan Tollenaar -> meld u aan

 
7 feb: Winters Buffet – Hennie Verbeek & Cootje van Veldhuisen -> meld u aan

 
16 mei: Wollies fietstocht – Ita Wolswinkel -> meld u aan