Gebedsavond: ‘Je draagt het niet alleen’

31 mei 2018 van 19:45 tot 22:00

Op donderdagavond is de jaarlijkse gebedsavond voor ons dorp. We nodigen iedereen, uit welke kerk of traditie dan ook, van harte uit om mee te bidden. Het thema van deze avond is ‘Je draagt het niet alleen’.

Er zullen persoonlijke verhalen verteld worden door mensen die uit eigen ervaring weten wat het is om eenzaam te zijn en wat het is om te worstelen met ziekte en een gebroken relatie. Aan de hand van deze verhalen kunnen we samen gericht bidden voor problemen die spelen in Renswoude. Maar dat niet alleen want we mogen ook danken, want we geloven dat er een Redder is. Er is hoop! Na elke spreker is er tijd om in kleine groepjes te bidden en te danken en daarna zingen we een bijpassend lied.

Iedereen is van harte welkom in de bibliotheek van Renswoude, van Reedeweg 77.
De deur is open vanaf 19.45 uur. Tijdens de inloop is er koffie/thee voor iedereen.
De avond begint om 20.00 uur en wordt om 21.45 uur afgesloten.

Team ‘Bidden voor Renswoude’: Arno Doest, Rosalien van ‘t Foort, Magda Ligtenberg, Jan ter Maaten, Mieke van ‘t Riet, Marry Verkerk, Henk Jan van den Brink.