Vrijwilligersavond

15 februari 2019 van 19:30 tot 22:30

Elk jaar wordt er heel veel werk in onze gemeente verzet. De ouderlingen, diakenen en college van kerkrentmeesters kunnen dit niet alleen en daarom wordt regelmatig een beroep gedaan op de hulp van vrijwilligers. Als waardering voor al deze hulp, in welke vorm dan ook, organiseren we daarom graag een gezellige avond.

Het maakt niet uit of u crèche leiding of club geeft, een Bijbelkring leidt, koster of organist bent, als loper voor de actie kerkbalans actief bent, zondagsschool geeft, meehelpt bij het beheer van Rehoboth, helper bent bij de bazaar of meubelmarkt, schoonmaakster in Rehoboth of kerk of dat u op een andere wijze uw steentje bijdraagt. U bent allen van harte welkom op D.V. vrijdagavond 15 februari in gebouw Rehoboth. Noteer deze datum daarom alvast in uw agenda.

Fruitverkoop

Deze avond zal er ook vers fruit te koop zijn ten behoeve van de zendingscommissie.

Aanmelden

In verband met de voorbereidingen is het wel noodzakelijk dat u zich uiterlijk zondag 3 februari voor deze avond opgeeft bij een van de kerkrentmeesters. Zie onderstaand formulier voor meer info.