Vervanging sleutels Rehoboth – uitgifte druppels

4 december 2020 van 15:30 tot 17:30

Zoals u weet is de verbouwing van Rehoboth inmiddels zo goed als afgerond en kan iedereen hiervan ook weer gebruik maken met de diverse clubs en kringen.
Nu hebben wij alleen nog het voornemen om de sloten van de deuren van Rehoboth te vervangen en hierbij ‘opnieuw’ te beginnen met de uitgifte van nieuwe sleutels. We gaan over op een elektronisch systeem met de spreekwoordelijke druppel.

Om iedereen als leidinggevende deze nieuwe druppel aan te bieden willen wij u uitnodigen op vrijdagmiddag 4 december 2020 tussen 15.30 en 17.30 uur of zaterdagmorgen 5 december 2020 tussen 10.00 en 12.00 uur om deze persoonlijk op te halen in Rehoboth.

Let op:
Wanneer u al een druppel heeft ontvangen n.a.v. de onlangs vervangen sloten in de Koepelkerk, ook dan willen wij u vragen om langs te komen in verband met een aanpassing van uw huidige druppel.

Wanneer u geen persoonlijk bericht hebt ontvangen in uw mailbox en wel een druppel nodig hebt, dan kunt u een verzoek indienen bij het .

Met vriendelijke groet,

Kerkrentmeesters Hervormd Renswoude