Middagdienst

25 december 2021 van 15:30 tot 17:00

Heb jij het al gehoord? Koning Jezus is geboren! Hij woonde bij Zijn Vader in de hemel, maar is naar onze wereld toegekomen om vrede in jouw leven te brengen. Dat moet iedereen horen! Daarom willen wij dit goede nieuws vertellen, vieren jullie het Kerstfeest met ons mee?

Het thema dit jaar is: ‘Vertel het goede nieuws!’ Deze viering is natuurlijk voor alle mensen mooi om mee te maken en dat kan via beeld & geluid, zoals elke kerkdienst. Wij hopen dat de kinderen aanwezig kunnen zijn in de kerk en houden hiervoor de maatregelen in de gaten. Op deze pagina staat de meest recente informatie.

Ons huidige plan is: Kinderen van groep 1 – 5 mogen komen met één ouder per gezin. Kinderen in groep 6, 7, 8 en klas 1 zitten zonder een ouder in de kerk (tenzij jouw ouder met een jongere broer/zus aanwezig is). Kinderen van 1 gezin gaan naast elkaar zitten. Personen van verschillende gezinnen gaan op afstand van elkaar zitten.

We hopen dat er veel kinderen in de kerk zullen komen! Als het niet meer past op deze manier, dan kan de rest in Rehoboth meekijken. Ook daar ervaar je meer van het feest dan als je thuis zit, omdat je met andere kinderen samen kunt meezingen en luisteren.

De viering is op 1e Kerstdag om half 4. We hopen dat jullie erbij zijn!

In verband met de maatregelen m.b.t. Coronavirus kunt u de kerkdienst (klik hier) volgen zonder in te loggen.