Welkom voor nieuwe Renswoudenaren

12 mei 2017 van 19:30 tot 22:00

Jaarlijks organiseert de Hervormde Gemeente in Renswoude een etentje voor de nieuwe leden en de jongeren van onze gemeente. Verder zijn ook nieuwe inwoners van Renswoude welkom die kennis willen maken met onze gemeente. Nu woont u misschien al langer in Renswoude, maar bent u pas ingeschreven bij onze kerk, ook dan willen wij u graag uitnodigen voor deze avond, als blijk van welkom en om nader kennis met u te maken. Op vrijdag 12 mei a.s. willen wij als kerkenraad voor u gaan koken.
Samen met u hopen wij een hele gezellige avond te hebben, waarbij we elkaar kunnen ontmoeten, onder het genot van een gezamenlijke maaltijd. De avond begint om 19.30 uur in gebouw Rehoboth, Taets van Amerongenweg 66 in Renswoude.
In verband met het organiseren van de maaltijd willen wij u vragen uzelf voor 10 mei a.s. op te geven voor deze avond bij Jan Evers, telefoonnummer 0318-576703, jan[at]garage-evers.nl. Wij heten u graag welkom op 12 mei a.s.