Actie Kerkbalans 2022 -17 jan

17 januari 2022

Deze week start de Actie Kerkbalans weer. Het thema van de actie is: “Geef vandaag voor de kerk van morgen”.
De actie komt geheel ten goede aan de opbouw van onze eigen gemeente. Deze week zullen de lopers de envelop weer bij u langs brengen. Wij hopen dat we ook dit jaar weer op u mogen rekenen.

De deelnemers aan de digitalisering van Actie Kerkbalans ontvingen inmiddels een mail. Misschien is de mail in de spam-box beland. Wilt u dat controleren en de mail dan naar de inbox halen, dan is de link voor het digitaal toezeggen beschikbaar.

In de envelop zitten naast de toezeggingsbrief, ook een begeleidende brief en een vrijwilligersbrief. In de begeleidende brief staat de begroting voor 2022 afgedrukt. Op de achterzijde van de vrijwilligersbrief staat een opgave van taken. Wanneer u of jij één van deze taken wilt uitvoeren, geef dat door aan  .