• Dit evenement is voorbij.

Actie Kerkbalans 2018

1 februari 2018 tot 4 februari 2018

Op D.V. 20 januari 2018 start de Actie Kerkbalans 2018. In die week zullen een groot aantal vrijwilligers de enveloppen bij u langsbrengen, welke zij een week later weer bij u zullen ophalen. Kerkbalans is een belangrijke inkomstenbron voor onze kerken. De opbrengsten hiervan worden gebruikt voor predikant kosten, onderhoud gebouwen, pastorale projecten, de organisatie van jeugdactiviteiten en nog veel meer. Op deze manier kan de kerk van waarde blijven, voor u en voor anderen.
Voor de campagne van 2018 is het thema “Geef voor je kerk”. De kerk is een plek om God te ontmoeten, Hem te eren en te bidden om Zijn nabijheid. Het is een plek waar we bemoedigd en geïnspireerd raken, waar mensen voor elkaar bidden en klaar staan met praktische steun. Een plek waar we samen een gemeenschap zijn en kunnen geven aan anderen.
De Bijbel zegt er dit van (2 Korinthe 8:12): “Als u bereid bent mee te doen, wordt niet verwacht dat u geeft van wat u niet hebt, maar van wat u hebt”.
We roepen onze leden op om te geven aan die verbinding en vragen u allen de Actie Kerkbalans 2018 in uw en jouw gebeden te gedenken.

Navigatie