Digitaal collecteren

Contant geld is lang niet meer vanzelfsprekend. Betalen doen we steeds vaker met de pinpas en ook het betalen met de smartphone komt steeds vaker voor. Deze ontwikkelingen zijn niet meer tegen te houden, maar hebben wel tot gevolg dat het voor mensen moeilijker is om mee te doen met de collecte tijdens de dienst.
Voor dit probleem hebben we een oplossing, digitaal collecteren door middel van een smartphone. Dit systeem wordt gebruikt naast de gewone manier van collecteren. Doneren met collectebonnen of contant geld in de kerkgelegenheden kan dus ook en zal gewoon mogelijk blijven.
Als je gebruik wilt maken van de nieuwe manier van collecteren heb je de Givt -app nodig. Ga naar www.givtapp.net/download om de app te installeren. Je kan na het downloaden direct je e-mailadres invoeren en beginnen met geven. Je verdere registratie kan je ook op een later moment afronden.
Na het invullen van uw bedragen bij de collecten, kan de transactie afgerond worden door onderstaande QR-code te scannen.

Bankrekeningen
U kunt uw gift overmaken op de volgende rekeningen. Wilt u de bestemming vermelden bij uw overboeking.
College van Diakenen: NL95RABO0355106906 t.n.v. CvD Hervormde Gemeente Renswoude.
College van Kerkrentmeesters: NL03RABO0373727615 t.n.v. CvK Hervormde Gemeente Renswoude.